Point libinin çalışma mexanizmi
public static void main(String[] args)
{
java.awt.Point noqta = new java.awt.Point();
noqta.x = 55;
noqta.y = 77;
java.awt.Point yeninoqta = new java.awt.Point();
yeninoqta.setLocation(25, 32);
System.out.println(noqta.toString());
System.out.println(yeninoqta.toString());
}
Discriminant tənliyin həll metodu (burda əsasən if else yapılandırmasını göstərməyə çalışdım)
public void discriminant (int a,int b, int c)
{
double d = (b*b)-(4*a*c);
if (d>0)
{
System.out.println("Tenliyin iki helli var");
double x1 = ((-b)-Math.sqrt(d))/(2*a);
double x2 = ((-b)+Math.sqrt(d))/(2*a);
System.out.println("x1 = "+ x1);
System.out.println("x2 = "+ x2);
}
else if (d==0)
{
System.out.println("Tenliyin bir helli var");
int x =(-b)/(2*a);
System.out.println("x1 = x2 = "+ x);
}
else
{
System.out.println("Tenliyin helli yoxdur");
}
}
While döngüsünün və if şərtinin işlənməsi
import java.util.Scanner;
public class ReqemOyunu
{
public static void main (String[] args)
{
Scanner c = new Scanner (System.in);
int d = 1;
int reqem = (int)(Math.random() * 50);
int cavab;
while(d == 1)
{
System.out.println ("1 ile 50 arasinda bir reqem yazin!");
cavab = c.nextInt();
if (reqem > cavab)
{
System.out.println ("Yuxari.");
}
if (reqem < cavab)
{
System.out.println ("Asagi.");
}
if (reqem == cavab)
{
System.out.println ("Tebrikler, bildiniz!");
d = 5;
}
}
}
}
No comments:
Post a Comment